Retourbeleid

Indien u om welke reden dan ook niet tevreden bent met uw bestelling, neem dan contact met ons op. Bij Ellum streven we ernaar ervoor te zorgen dat onze klanten 100% tevreden zijn met het aangeschafte product. Als u problemen ondervindt met de verzending of het product zelf en frustraties heeft, neem dan contact met ons op via de onderstaande contactgegevens of via onze contactpagina, en dan zal ons team u direct verder helpen.


Hier zijn enkele veelgestelde vragen over ons retourbeleid:


VOOR HOELANG GELDT DE RETOURPERIODE?


Wij bieden een garantie van 30 dagen, wat betekent dat u een product binnen 30 dagen na ontvangst kunt retourneren.


HOELANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN GELD TERUGKRIJG?


Terugbetalingen (exl. de verzendkosten) worden gedaan naar de oorspronkelijke betaalmethode nadat we de producten hebben ontvangen, geïnspecteerd en hebben vastgesteld dat ze niet zijn geopend. Na het retourneren van het pakket moet de klant contact met ons opnemen en ons de trackinginformatie verstrekken, zodat we de terugbetaling kunnen verwerken.


Let op: De meeste financiële instellingen hebben doorgaans 3-5 werkdagen nodig om de terugbetaling te verwerken nadat wij deze hebben geïnitieerd.


RUIL- EN RETOURBELEID


WAAROM KUNNEN SOMMIGE VAN JULLIE SCHOONHEIDS- EN 

GEZONDHEIDSPRODUCTEN NIET WORDEN GERETOURNEERD NA HET TE OPENEN?


Sommige van onze schoonheids- en gezondheidsproducten worden beschouwd als hygiëneproducten. Hygiëne en openbare veiligheid nemen wij zeer serieus, en om veiligheidsredenen staan wij geen enkele klant retourzending van geopende artikelen toe. Andere aanbieders van schoonheids- en gezondheidsproducten staan om dezelfde redenen geen retourzending van geopende artikelen toe.


WAAROM ZIJN GEPERSONALISEERDE PRODUCTEN UITGESLOTEN VAN RETOUREN?


Sommige van onze producten zijn aanpasbaar, wat betekent dat er voor iedereen een uniek product is. Vanwege deze uniekheid kunnen deze producten niet worden geretourneerd, omdat ze anders onbruikbaar zouden worden en moeten worden weggegooid.


MOET IK DE KOSTEN VAN HET RETOURNEREN ZELF BETALEN?


Ja, alle klanten zijn zelf verantwoordelijk voor de kosten van een retourzending. Wij raden aan uw retourzending te verzenden met traceeroptie, aangezien onze partner niet verantwoordelijk kan worden gehouden voor verloren retourzendingen.


KAN IK MIJN PRODUCT RETOURNEREN ZONDER JULLIE TE CONTACTEREN?

U moet contact met ons opnemen voordat u uw retourzending verzendt, want het retouradres kan verschillen van het oorspronkelijke afleveradres.


HOE KAN IK CONTACT MET JULLIE OPNEMEN?

U kunt contact met ons opnemen via e-mail op info@ellumwinkel.nl of via het contactformulier op onze contactpagina. Het Ellum team is 7 dagen per week, 24 uur per dag beschikbaar. Wij garanderen binnen 24 uur reactie en helpen u graag verder!


MIJN BESTELLING IS BESCHADIGD, WAT MOET IK DOEN?

Voor een snelle oplossing, gelieve een foto toe te voegen waarop het gebrekkige deel of de beschadigde plek van het artikel duidelijk zichtbaar is. De beste foto's worden genomen op een effen ondergrond, waarbij het etiket en het gebrek duidelijk te zien zijn. Wij gebruiken deze informatie om u te helpen bij uw bestelling en fouten in de toekomst te voorkomen.


DEFECT PRODUCT?

Wat vervelend! Helaas kan het sporadisch voorkomen dat uw product tijdens het transport beschadigd raakt. In dat geval leveren we altijd gratis een nieuw pakket bij de eerste keer dat het u overkomt. We kunnen helaas geen geld terugbetalen. Als het de tweede keer defect wordt geleverd, zullen we het volledige aankoopbedrag terugstorten.


IK HEB HET VERKEERDE PRODUCT ONTVANGEN, WAT MOET IK DOEN?

De snelste oplossing is een foto van het product naar onze klantenservice te sturen via e-mail. Het is het beste om foto's te nemen op een effen ondergrond waarbij het etiket en het gebrek duidelijk zichtbaar zijn. Ons team zal u zo snel mogelijk helpen het probleem op te lossen. U zou binnen 24 uur een reactie moeten ontvangen. Wij gebruiken deze informatie om u te helpen bij uw bestelling en fouten in de toekomst te voorkomen.


WAT IS HET RETOURADRES?

Stuur ons een e-mail om het retouradres op te vragen. Doordat we met meerdere magazijnen samenwerken, hebben we ook meerdere retouradressen. Stuur ons een e-mail en dan sturen we u het juiste retouradres.

 

RETOURBELEID

Voor ons retourbeleid hebben we altijd een foto van het product nodig dat moet worden teruggestuurd. Als we deze foto niet ontvangen, kunnen we de staat van het product voorafgaand aan de retourzending niet verifiëren. Daarom maakt dit deel uit van onze retourprocedure.


Als u via het contactformulier contact met ons wilt opnemen, kunt u dat HIER doen.